Afspraken FYSA vzw Clothing Loop

 

1. Swap de kledij zoals je ze zelf graag wil krijgen. Proper en in draagbare staat.

 

2. Wees respectvol en beleefd in communicatie met andere leden van de loop. Zijn er problemen met de ontvangen goederen, laat het weten aan de verantwoordelijke of host.

Voor de loops van FYSA vzw is dit Caroline, welkom@findyoursmileagain.be of 0456 12 33 28.

 

3. Je houdt de tas maximum 1 week (7 dagen) bij, zo voorkomen we dat er te lange wachttijden ontstaan.

Ben je er even niet door bijvoorbeeld vakantie, dan zet je je app op pauze. (Geef de tas liefst nog voor je pauze door.)

 

4. Heb je kledij met een klein defaultje, stop het in een appart zakje in de tas met mededeling "terug naar host". Dan bekijken we of het kan worden hersteld of uit de loop gaat.

 

5. Grote stukken (jassen, schoenen, grote tassen,...) gaan niet mee in de Clothing Loop tas. Deze worden afzonderlijk op de app geplaatst onder "Overig aanbod". Wil je hier hulp mee, dan kan je deze gewoon binnenbrengen bij de host.

 

6. Accessoires, kleine tasjes,... mogen mee in de reistas. Voorzie de nodige bescherming, zoals bijvoorbeeld een doosje, zodat deze niet stuk of verloren gaan.

 

7. Controleer steeds goed of wat je in de tas stopt weg mag. Eens de tas is vertrokken is kan je de stukken niet zomaar terugvinden of -vragen.

 

8. Doorverkoop van ontvangen stukken is "not done".